VOD – nu også på kino.dk

Mulighederne for VOD – video on demand – breder sig. Nu er kino.dk hoppede med på bølgen og har lavet et samarbejde med yousee, hvor man kan købe film direkte til pc’en.
http://www.kino.dk/nyheder/2012/03/kinodk-lancerer-vod
Idéen er udemærket og en logik tilføjelsen til et filmsite. Der vil være en periode på 4 måneder fra filmen har haft premiere til den kan købes på VOD.
Det synes jeg er for lang tid, ofte tages film hurtigt af biograflisten, for at gøre plads til nye, og det ville være optimalt, at når man opdager, man ikke lige var hurtig nok i biffen, kunne snuppe den på VOD.
Det ville gøre mit forbrug af VOD meget højere. Dermed ikke sagt, at jeg ikke vil benytte mig af muligheden, men det bliver ikke hjemme i sofaen. Det vil være en mulighed, når jeg er på farten, med længere togture eller aftener på kedelige hoteller og alligevel skal se film på pc’en.

Dette indlæg blev udgivet i filmsite, Info og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

