PUBLIC ENEMIES

Jeg så puplic enemies i biografen i sin tid og da jeg som tidligere nævnt har en svaghed for Johnny Depp, blev den fornyelige indkøbt og set igen. En god gansterfilm er altid noget jeg nyder og gensynet, var også fornøjeligt.

Skuespillet er godt og især Christian Bale i rollen, som FBI agenten, der jager John Dilliton er god. Filmen skulle være bygget på faktiske hændelser om John Dilliton, der var en af de store bankrøver fra tid. En af tingene jeg altid nyder ved film om 30’erne er kostumerne og rekvisitterne. Der var bare mere stil over tingene dengang.

Et godt gangster drama med gode skuespillere virker altid for mig.

Dette indlæg blev udgivet i Set på DVD og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

