THE WOLFMAN

The Wolfman fik ikke de bedste anmeldelser, da den var oppe ved denne tid sidste år og derfor blev den fravalgt i biografen. Dette fortryder jeg efter at have set den, de flotte dystre billeder, ville have gjort sig godt på et stort lærred i mørket.

Benicio Del Toro spiller hovedrollen i denne genindspilning, af en gammel klassiker og det gør han fremragende. Jeg synes Benicio Del Toro er en af de mere spændende skuespillere og jeg har siden Things We Lost In The Fire, haft ekstra øje på ham. Anthony Hopkins, er faderen med den uhyggelige hemmelighed, Emily Blunt er kvinden, som skal være med i denne type film og Hugo Weaving politimanden, der ikke kan tror på det han finder.

Jeg synes kritikken af filmen er ufortjent. Filmen fanger præcis den stemning, som jeg elsker ved denne type film, her sammenligner jeg med film som Dracula og Sleepy Hollow. Det stille uhygge som langsomt breder sig ud fra skærmen og gør selv små lyde meget høje.

Hvis du som jeg, godt kan lide det klassiske gammeldages uhygge, så se den.

Dette indlæg blev udgivet i Set på DVD og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

