Narnia – The Voyage of the Dawn Treader

Jeg omtalte denne film tidligere og fik nu set den. Mine forventninger til filmen var ikke høje, da filmen ikke har fået de bedste anmeldelser, men jeg blev glædeligt overrasket. Filmen var smukt filmet og 3D effekten meget flot. Jeg havde ellers prøvet at få billetter til 2D, da 3D i mine mere er et modefænomenend en forbedring af filmmediet.


Historien er velkendt for dem, der nyder eventyr genren, men smukt fortalt og med gode præstationer af de unge skuespillere. Det var et glædeligt gensyn med Ben Banes, jeg sidst så i Dorian Gray, lige så godt casted han var der, er han i rollen som Prins Caspian. Der var et lille hint sidst i filmen til den næste bog i serien, så jeg håber Disney har planer om at filmatisere den også.

Jeg er klar på mere Narnia.

Dette indlæg blev udgivet i Set i biografen og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Narnia – The Voyage of the Dawn Treader

  1. Pingback: Top 10 år 2010 | rounduptheusualsuspects

Skriv et svar

