TV serier jeg gerne vil se

Deadwood

Måske verdens bedste westen på serie. Sådan er den optalt flere steder, så jeg vil gerne se om det passer. Jeg kan gost lide Westen, hvis de er intiligent lavet. Her tænker jeg på film som – “Once Upon s Time in the West”, “Unforgiven” og “3:10 to Yuma”. serien score 9.2 ud af 10 (14000) på IMDb, hvilken for en TV serie næsten kun er overgået af “Band of Bothers”, som jeg synes er en af de bedste TV serier lavet.

True Blood

Jeg nåede aldrig True Blood på Zulu og har kun set et par afsnit på DVD, hos en veninde, som har købt den. Jeg har altid haft en svaghed for vampyer, både på TV og i bøger, så en serie med sexede vampyer, en interessant historie og flot filmet, kan jeg ikke lade gå min næse forbi.

Dexter

En serie om en seriemorder, der arbejder for politiet, er et interessant twist. Serier score 9.4 ud af 10 (4000 votes) på IMDb. Jeg har læst bogen, der ligger til grund for serien og historien i den fangede mig med det sammen, desværre var den ikke særligt godt skrevet, men den er super oplag til en serie.

Dette indlæg blev udgivet i Info, TV serie og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

