Sherlock Holmes

Jeg så Sherlock Holmes 1 juledag sidste år i biografen og i weekenten blev den genset på DVD.

Det er Guy Ritchie, der har instrueret, og det synes jeg han gør godt. Jeg har ikke noget forhold til at Sherlock Holmes, skal være på en bestemt måde. Savner ikke bolwerhatten eller andet. Jeg synes samspillet mellem Robert Downey Jr. og Jude Law, som henholdvis Sherlock Holmes og Dr. Watson, er super godt. Jeg kan godt lide den humoriske side, som filmen har.

Inden for sin genre, er det af de bedre de sidste år. Jeg er godt underhold hele vejen.

Dette indlæg blev udgivet i Set på DVD og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

