Filmz.dk

 

En af de bedste danske filmsites er efter min mening filmz.dk. Jeg tjekker den dagligt for filmopdateringer. Deres nyheder er de hurtigste og mest omfattende på danske netsider om film.
De anmelder også film og har et ugentligt tv-klip, som jeg desværre ikke har set nærmere på, da min mobil ikke kan vise det.
Der er en stor forum-del med mange aktive brugere, som tilbyder underholdende, lærerig og spændende debatter. Der en del faste brugere derinde, og nogle gange også en vis underforstået forsættelse af tidligere debatter eller meningsudvekslinger. Det er også stedet, man helt sikkert kan finde svar på de fleste filmspørgsmål.
Det er også stedet for feinschmeckeri, så man ned i detaljen får forklaret forskellen på samtlige udgaver af Godfather II, men ikke stedet, der hylder Twilight.
Selv læser jeg mest med på sidelinien, uden den store deltagelse i forummet.
Oversigter over hvad der kommer i biografen og på dvd er også at finde, samt mulighed for at søge efter fremtidige udgivelsesdatoer, hvad jeg ofte benytter.
Alt i alt en super side, som jeg klart anbefaler at tjekke ud, hvis man bare er lidt interesseret i nyheder fra filmens verden.

Dette indlæg blev udgivet i filmsite og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

